Saturday, April 18, 2009

IKATA N HATI

Dalam banyak2 perkara yang susah untuk kita rungkaikan sebenarnya adalah ikatan hati. Kekuatan ikatan hati ni lebih hebat daripada gari, tali kapal atau apew jew yg blh digunakan untuk mengikat. Walopun, jasad boleh dipisahkan dengan mudah tapi bukan ikatan hati, ianya tak mudah dan sangat sulit untuk dirungkaikan atau dimusnahkan. Meskipun kita cuba menafikannya, ia tetap xkan putus begitu sahaja.Andainya ia dimengertikan..urm...sulit untuk difahami ...tapi aku yakin akan kehebatannya.Bukan aku seorang yang romantik tp naluri yang membuat aku mengatakan ia sebegitu.Sekira kita cuba menjauhi sesuatu yg kita amat sayangi,hati kita pasti sakit..dan itu kerana adanya ikatan hati..bla kita tarik ikatan tersebut untuk menjauh..maka akan ada yg terjerut dan kedua-duanya akan merasa sakit..ehehee..korang faham kew aku cakap apew .wawaw..urm..kenapa perlu menjauh sekiranya ada rasa sayang?... kerana diri sendiri yang tak berani untuk menyayangi dan disayangi..masalah yang laen bukan alasan yang sebenarnya.. Kasih sayang xkan terputus disebabkan masalah dari luar tapi ia akan terputus bila diri kita yang memutuskannya..Kita lebih rela sakit dripada menyahut cabaran dalam meneruskan hubungan itu..wawawaw..hebatnya orang yang sebegitu kan...aku sendri tak paham..so jgn tnye k...wawawaw...

0 comments: