Thursday, September 18, 2008

CINTA

CINTA,,,
aku sgt mencintai cinta,
tp cintaku hanya padaNya,
mungkin bagi mereka,
aku berpura-pura,
tp aku yakin KAU tahu bicara hatiku,
aku lemah xkuat,
tp KAU sering jd kekuatan dalam langkah perjalanan
kehidupan ku,

KAU,
xpnh tglkn aku disaat aku kesedihan,
atau aku kebahagiaan,
atau disaat aku salah,
atau disaat aku benar,

KAU,
masih disisi menemani,
sdgkn yg laen mungkin menghindar,
tp tidak KAU,

KAU,
dgr aku tetawa,
dan KAU juga tahu aku menangis,
tp bkn mereka,
jd siapa yg harus ku cinta,
dengan cinta yg sebenar,
melainkan KAU..

KAU,
buat ku rasa disayangi dan dikasihi,
bkn dibenci,
KAU membimbing dgn caraMU sendiri..
dan tidak ada pembimbing yg laen sehebatMU..

YA ALLAH,
temanilh aku mengharungi hidup ini,
temanilh aku dlm setiap langkahku,
temanilah tawa dan tangisanku,
temanilh cinta ku,
agar ku tahu ku xberseorangan,

YA ALLAH,
aku ingin pulang,
tp benarkn aku lunaskan segala amanah yg pnh KAU berikan,
benarkan aku untuk jd cahaya itu...

YA ALLAH,
jgn biarkan mereka menafsir aku,
cukuplah KAU yg menafsirku,
kerna ku lebih ingin DIRIMU...

Maafi aku di atas ketelanjuran ku
di muka bumi MU,
dan temanilah aku,
hingga aku kembali kepada MU...

YA ALLAH,
dampingilah hati kami,
hati hamba MU,
rahamatilh ibubapaku,
dan semua yg kusayangi..amin

0 comments: